Sider

mandag den 5. august 2013

En lille deroute



Jeg ved, jeg har været væk i et lille stykke tid nu, og det var sådan set ikke min hensigt, men så kom sommeren lige pludselig. I modsætning til hvad folk tror om nørder, så kan vi faktisk godt lide at være udenfor og nyde solen; det handler ikke udelukkende om at sidde indenfor og nørde computerspil døgnet rundt, året rundt.

Nej, der skal også være plads til lidt adspredelse, og den sidste måned har jeg hængt ud sammen med mine venner. En af mine venner, som jeg tit spiller Sid Meier's Civilization V med (som jeg vil snakke med lige om lidt), har været i gang med at istandsætte en bil. Jeg har rigtig fået leget med autoreservedele og set, hvordan en forbrændingsmotor virker. Det er sådan set ret fedt at se, hvordan de ting, vi kender fra hverdagen i virkeligheden fungerer.

Nå, men nu vil jeg lige nævne, at der er udkommet en ny expansion til Civilization V, som hedder Brave New World. Jeg har lige prøver det hurtigt, og jeg synes, det er fedt, hvordan de har inkluderet politik, som en aktiv faktor i spillet, hvilket giver det en helt ny dimension. Jeg skal nok spille det lidt mere, før jeg endeligt kan afsige en dom, men på overfladen ser det godt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar