Sider

tirsdag den 13. august 2013

Grand Theft Auto

Spillet, jeg skrev om sidst, var naturligvis GTA V. Jeg har altid været kæmpefan af Grand Theft Auto serien lige siden jeg for første gang satte GTA I i min PlayStation 1.

GTA har efterhånden en lang historie, og det første spil udkom i 1997, udgivet af spilfirmaet DMA, som i dag er den Take 2-ejede spilgigant Rockstar Games.

I 2001 udkom det revolutionerende GTA III, som bragte serien ind i tre-d-alderen. GTA III-æraen blev til en serie af tre spil, GTA III, GTA Vice City og GTA San Andreas, som alle var fabelagtige spil.

I 2008 udkom GTA IV, som var det først spil til PlayStation 3. Det blev naturligvis en bragende succes, og nu fem år senere udkommer GTA V.

Når der går så lang tid mellem hvert spil, så glæder man sig også, når man endelig får et i hånden. Som de selv siger, så går de ikke efter at udgive et spil hvert år, men at skabe kvalitetsspil, der holder længe. Det er noget, jeg sætter pris på. Jeg håber virkelig, at jeg har råd til spillet, når det udkommer. Jeg kan ikke bare nøjes med standardversionen; jeg må have den dyre limited edition. Men spillet bliver jo en klassiker, så selv hvis jeg skal tage et lån, må jeg have det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar